Cennik usług księgowych

BIURO RACHUNKOWE MYSŁOWICE CENNIK

Poniżej przedstawiamy ceny wybranych usług rachunkowo księgowych oraz usług dodatkowych. Poza wymienionymi usługami Biuro Rachunkowe Merkury Management Sp.z o.o. oferuje szereg innych usług, których wycena odbywa się w drodze indywidualnych ustaleń z klientem.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej działalności oraz przyjętego modelu biznesowego. Kalkulacja kosztu obsługi księgowej następuje w oparciu o ilość dokumentów, ilość zatrudnionych pracowników oraz konieczności dodatkowej pomocy. Zawsze jednak zapewniamy atrakcyjne warunki współpracy i gwarantujemy kompleksowe wsparcie. Biuro rachunkowe Mysłowice cennik – Merkury Management Sp.z o.o – zapraszamy do zapoznania się z cenami:

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wspólnie wybierzemy najkorzystniejszy wariant obsługi Państwa przedsiębiorstwa.

 

Ryczałt Ewidencjonowany wraz z ewidencją VAT od 200,00 zł netto
Księga Przychodów i Rozchodów wraz z ewidencją VAT od 300,00 zł  netto
Księga Handlowa od 800,00 zł netto
Roczne sprawozdanie finansowe (tzw. bilans) jednomiesięczna opłata
Prowadzenie kadr i płac od 45,00 zł netto/osoba
Sporządzenie Jednolitego Pliku Kontrolnego w cenie usługi
Rozliczanie podmiotu zwolnionego z podatku VAT
-10% ceny podstawowej
Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportu, importu
+20% ceny podstawowej
Rozliczanie transakcji VAT marża
+20% ceny podstawowej
Rozliczanie transakcji sprzedaży mieszanej VAT
+20% ceny podstawowej
Sporządzenie zeznania rocznego (z tytułu obsługiwanej działalności) w cenie usługi
Pomoc w rejestracji działalności w cenie usługi
Doradztwo gospodarcze w cenie usługi
Konsultacje księgowe w cenie usługi
Przekazywanie deklaracji w formie elektronicznej w cenie usługi
Przechowywanie dokumentacji w cenie usługi
Sporządzenie faktury w imieniu klienta 30,00 zł netto + koszt wysyłki
Sporządzenie noty korygującej w imieniu klienta 30,00 zł netto + koszt wysyłki
Sporządzenie upomnienia, wezwania do zapłaty w imieniu klienta 30,00 zł netto + koszt wysyłki
Obsługa korespondencji 11,80 zł netto/szt.
Przechowanie dokumentacji po zakończeniu współpracy 30,00 zł netto/miesiąc
Korekta deklaracji i obliczeń z przyczyny nie leżącej po stronie biura od 120,00 zł netto
Sporządzenie wniosku o indywidualną interpretację prawa podatkowego od 500,00 zł netto
Sporządzenie delegacji krajowej / zagranicznej pracownika / właściciela 60,00 zł netto
Wydruk dokumentów dostarczanych w formie elektronicznej (pow. 10 szt) 0,30 zł netto/strona
Skanowanie dokumentów na życzenie klienta (pow. 10 szt) 1,00 zł netto/strona
Sporządzenie zestawień, sprawozdań, prognoz wymaganych przez banki lub zarząd
150,00 zł netto/h
Sporządzenie sprawozdania do GUS
150,00 zł netto/h
Sporządzenie pisma, wyjaśnienia do US, UKS, ZUS, KRS, KNF, CBA
150,00 zł netto/h
Wypełnienie wniosku kredytowego
od 70,00 zł netto
Weryfikacja ksiąg prowadzonych przez osoby trzecie
150,00 zł za każde 50 wpisów
Usługi świadczone w święta i dni wolne
+100% ceny podstawowej
Usługi świadczone priorytetowo
+100% ceny podstawowej
Usługi nieprzewidziane cennikiem lub po za zakres umowy z klientem
150,00 zł netto/h

 

Przedstawiony powyżej cennik nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Służy on jedynie do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy. Merkury Management Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość indywidualnych negocjacji cen.

Wersja: 2022 | Obowiązuje od 01.01.2022r.